KDO MI PORADÍ ?

"Pridat odkaz (SUBMIT)" znamená: odeslat zprávu.

Vaše jméno (přezdívka):
Váš e-mail:
Text otázky/ odpovědi:

Kronika.sk - kniha návštev
Zpět

9914 návštěv

Otázka nebo odpověď.

|<< << <
9/34
> >> >>|



Jméno (přezdívka): jum

Otázka/ odpověď: Moniko, tvá otázka je velmi široká... Pod vlivem drog se člověk chová jinak než jsme normálně zvyklí, někdy např. podobně jako pod vlivem alkoholu, ale alkohol z něj není cítit...
K příznakum k jednotlivým drogám bych nejprve doporučoval, aby ses obeznámila se základními informacemi, např. v odkazu Drogy v levém sloupci nebo na jiných stránkách, viz http://www.odrogach.cz
Piatok 18. 11. 2005 o 10:52:45 # 344656

Jméno (přezdívka): Dominika

Otázka/ odpověď: Príznaky pri požití drog a príznaky keď i nemá_
Streda 16. 11. 2005 o 14:16:55 # 344540

Jméno (přezdívka): Mgr. Petr Hromada

Otázka/ odpověď: Pro Jeaslin: Nejdříve je důležité vyjasnit si Vaši motivaci k práci v této oblasti (tedy proč ji chcete dělat) a podle toho zvážit v jakém zařízení najdete uplatnění a vlastní naplnění.
Existuje více typů zařízení pracujících s uživateli drog - když pominu možnosti práce v primární prevenci užívání drog: v kontaktních centrech a terénních programech se můžete setkávat s lidmi, kteří drogy právě užívají, v detoxifikačních programech a střednědobých léčbách (obojí
probíhá ve zdravotnických zařízeních) s lidi abstinujícími a léčícími se ze závislosti. Podobně i v dlouhodobých léčebných programech v terapeutických komunitách, které zpravidla nejsou zařízení zdravotnická. S lidmi, kteří prošli těmito programy se také dále pracuje v oblasti
tzv.doléčování, kde se jim hlavně poskytuje chráněné bydlení a zaměstnání.
Obecně je vítáno vzdělání v oblasti zdravotní (střední i vysoké), v oblasti sociální práce, psychoterapeutické výcviky, dále zvláštní dovednosti pro arteterapie a podobně. Jistou výhodou může být i vlastní drogová kariéra s dostatečnou dobou abstinence doplněná alespoň kursem z
odborností které jsem už zmiňoval. K práci v drogové oblasti je také předpokladem osobnostní vyzrálost, trpělivost a psychická odolnost.
Pokud máte přesnou představu o druhu práce, kterou chcete dělat je nejlepší se spojit s příslušným zařízením a případné personální změny si tam "ohlídat" anebo se pokusit s nimi domluvit a vypomáhat jako dobrovolník.
Zdravím, přeji vše dobré.
Nedeľa 30. 10. 2005 o 22:19:19 # 343113

Jméno (přezdívka): Jum

Otázka/ odpověď: Jeaslin, záleží na tom, v jaké konkrétní oblasti by ses chtěla pro práci s drogově závislými specializovat a v jakém typu zařízení bys pak chtěla působit. Nejjednodušší cestou, jak si to ujasnit, by bylo navštívit nějaké konkrétní zařízení, kdy se přitom může jednat např. o práci humanitární, charitativní, terénní práci, sociálně-právní, psychoterapeutickou, léčebnou či medicínskou. Šance vykonávat práci ve zvolené oblasti jsou velké, ale měla by sis asi nejprve ujasnit motivy, proč se chceš věnovat právě drogově závislým...
Sobota 29. 10. 2005 o 21:27:56 # 343038

Jméno (přezdívka): Jeaslin

Otázka/ odpověď: ...ráda bych se v budoucnosti věnovala drogově závislým lidem,jen jsem se chtěla zeptat jak bych se k tomu mohla dostat.Jaké je třeba potřeba vzdělání a jestli je vůbec nějaká šance...děkuju za odp.
Piatok 28. 10. 2005 o 13:13:23 # 342931

Jméno (přezdívka): Jum

Otázka/ odpověď: Danny, vzhledem k tomu, že mluvíš o potížích, které trvají ještě po půl roce užití marihuany, bylo by dobré zvážit informaci, že THC jako psychotropní látka může vyvolat skrytou predispozici k psychické či psychosomatické poruše, která by se za normálních okolností nemusela v životě člověka třeba nikdy projevit a nebo až ve stáří. Vysokou dávkou THC jsi mohl něco takového spustit. Každopádně bych ti doporučoval obrátit se na psychologa nebo psychiatra z oboru drogových závislostí, kterému je potřeba vysvětlit potíže v daných souvislostech.
Přeji hodně zdaru.
Utorok 11. 10. 2005 o 13:33:40 # 341130

Jméno (přezdívka): Danny

Otázka/ odpověď: stavalo sa mi že po fajčení trávi mi bolo blbo ale raz po takej poriadnej davke mi prislo fakt poriadne zle. Horsie na tom je to ze uz to nejako nepreslo. uz je tomu asi pol roka čo nie som volako fyzicky v poriadku. Zviera mi hrudnik,rychlo sa zadycham a busi mi srdce. Zato doktori /bol som u viacerych/ tvrdia ze je vsetko OK.
Neviete co sa mi mohlo tou vysokou davkou poskodiť?
Piatok 07. 10. 2005 o 23:42:59 # 340872

Jméno (přezdívka): Jum

Otázka/ odpověď: Jano, na tvoji otázku je možné reagovat z více hledisek; je dobré, žes došla k rozhodnutí skoncovat s drogou, je úžasné, žes, jak předpokládám z tvé výpovědi, již dva měsíce drogu nevzala. Také je velice dobré, že jsi na to, co sis předsevzala, nezůstala sama a pomáhá ti tvůj přítel. Co se týče možných následků po skoncování s dlouhodobým užíváním psycho-stimulačních látek je velice individuální a vyžadovalo by si to komplexnější konzultaci s odborníkem, což bych doporučoval. Pokud si přes to s popsanými potížemi chceš poradit sama, doporučoval bych najít si vhodné kompenzační prostředky, např. ve formě psaní deníku, malování obrázků a třeba běhání po parku, záleží na tvé povaze a volbě. Cílem je, abys získala přehled a náhled nad svými psychotropními stavy. Dost slavných malířů se vlastně vyrovnávalo pomocí svých děl se svými psychickými problémy. Přeji ti výdrž a úspěch. Jum
Pondelok 26. 09. 2005 o 11:33:06 # 339803

Jméno (přezdívka): Jana

Otázka/ odpověď: S pervitinem jsem začala před rokem, nejdříve jsem ho brala nosem, následovně nitrožilně.Před 2 měsíci jsem se rozhodla s tím skoncovat a pomáhal mi v tom můj přítel.Jenže nastali takové situace, že jsem měla zpočátku šílené návaly vzteku kvůli různým prkotinám a tedˇuž se to vyhrotilo do takové situace, že jsem nepříjemná,vzteklá a výbušná při každém malém nedorozumění a nebo se mi jen nelíbí něco na někom a hned útočím.Mám šílené depky,jsem neustále nervózní a ještě k tomu slyším myšlenky lidí,na které se zrovna soustředím a nebo o nich jen přemýšlím, mám pocit, že z toho každou chvílí zešílím.Mohli byste mi s tím nějak pomoci, nebo mi alespoň nějak poradit?
Nedeľa 25. 09. 2005 o 19:56:20 # 339767

Jméno (přezdívka): vaena

Otázka/ odpověď: cendo,
lexaurin je obdoba benzodiazepinů. Jako abstinenční příznaky to může být nespavost, nevolnost, bolesti hlavy, nervozita... Odvykání je nejlepší postupné snižování látky, protože při náhlém vysazení může dojít k výše uvedeným nepříjemným symptomům. V některých případech i k epileptickému záchvatu /beenzodiazepiny se používají jako antiepileptikum/. v.
Streda 31. 08. 2005 o 06:32:40 # 338253

|<< << <
9/34
> >> >>|